Twój tester wymaga serwisu? Ma usterkę uniemożliwiającą pracę? Skontaktuj się z nami i zgłoś chęć wysyłki swojego urządzenia do naszego serwisu.
Masz Gwarancję Dożywotnią lub Podstawową? Świetnie! Twoje urządzenie zostanie niezwłocznie wymienione!
Już nie musisz czekać do 14 dni na serwis urządzenia! Nie musisz wstrzymywać pracy warsztatu! Wymianę urządzeń z Gwarancją robimy ‘od ręki’.
Oferta wymiany urządzenia dostępna jest tylko dla Użytkowników posiadających Gwarancję Dożywotnią lub Gwarancję Podstawową.
Upewnij się, że usterka, którą zgłaszasz zawiera się w ramach Gwarancji oraz świadczenia napraw serwisowych – cały Regulamin znajdziesz tutaj.
Tester, który otrzymasz nie jest urządzeniem zastępczym. To Twoje nowe urządzenie, które otrzymałeś w zamianie za poprzednie – uszkodzone.
Poinformuj nas o tym podczas zgłaszania usterki lub do czasu otrzymania przez nas Twojego testera na serwis, a Twój tester zostanie przyjęty na serwis według standardowych zasad.
Masz pytania? Wątpliwości? Zadzwoń (58) 732 19 49 lub napisz na info@cdif3.com.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wyjaśnimy niejasności.
Szczegółowe warunki gwarancji i świadczenia napraw serwisowych znajdziesz tutaj.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Aby dowiedzieć się czym są pliki cookies oraz w jakim celu są stosowane na naszej stronie kliknij tutaj.