Axes System

Dofs_FundReg_c
Unia Europejska
Unia Europejska

Serwis w 1 dzień w ramach Gwarancji

Twój tester wymaga serwisu? Ma usterkę uniemożliwiającą pracę? Skontaktuj się z nami i zgłoś chęć wysyłki swojego urządzenia do naszego serwisu.

Masz Gwarancję Dożywotnią lub Podstawową? Świetnie! Twoje urządzenie zostanie niezwłocznie wymienione!

Już nie musisz czekać do 14 dni na serwis urządzenia! Nie musisz wstrzymywać pracy warsztatu! Wymianę urządzeń z Gwarancją robimy ‘od ręki’.

Jak działa oferta wymiany urządzenia?

  • Zgłoszenie usterki
    Skontaktuj się z nami telefonicznie i opisz zaistniałą usterkę urządzenia. Nasi konsultanci przyjmą zgłoszenie, którego potwierdzenie otrzymasz na adres e-mail podany przez Ciebie w Strefie Użytkownika.
  • Wysyłka urządzenia
    Odpowiednio spakuj i wyślij urządzenie (samo lub z akcesoriami) na adres: Axes System, ul. Raciborskiego 35, 80-215 Gdańsk.
  • Serwis
    Kiedy otrzymamy Twoje urządzenie, zostaniesz poinformowany o tym wiadomością e-mail. Jeżeli posiadasz Gwarancję Dożywotnią lub Podstawową, a usterka Twojego urządzenia mieści się w ramach świadczenia napraw serwisowych, Twoje urządzenie zostanie od razu wymienione na inne: sprawdzone i przetestowane, o nie gorszym wyglądzie zewnętrznym niż to otrzymane od Ciebie.
    Przesyłka zwrotna zostanie nadana do Ciebie kurierem, nie później niż kolejnego dnia roboczego.
  • Urządzenie
    Otrzymane przez Ciebie urządzenie wymaga zainstalowania nowego klucza, który otrzymasz drogą elektroniczną oraz będzie on dostępny do pobrania na Twoim koncie w Strefie Użytkownika. Zaktualizuj program o nowy klucz na wszystkich urządzeniach, na których posiadasz program CDIF.

Co musisz wiedzieć o tej ofercie?

Oferta wymiany urządzenia dostępna jest tylko dla Użytkowników posiadających Gwarancję Dożywotnią lub Gwarancję Podstawową.

Upewnij się, że usterka, którą zgłaszasz zawiera się w ramach Gwarancji oraz świadczenia napraw serwisowych – cały Regulamin znajdziesz tutaj.

Tester, który otrzymasz nie jest urządzeniem zastępczym. To Twoje nowe urządzenie, które otrzymałeś w zamianie za poprzednie – uszkodzone.

Nie chcesz wymieniać urządzenia na inne? - Żaden problem!

Poinformuj nas o tym podczas zgłaszania usterki lub do czasu otrzymania przez nas Twojego testera na serwis, a Twój tester zostanie przyjęty na serwis według standardowych zasad.

Masz pytania? Wątpliwości? Zadzwoń (58) 732 19 49 lub napisz na info@cdif3.com.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wyjaśnimy niejasności.

Szczegółowe warunki gwarancji i świadczenia napraw serwisowych znajdziesz tutaj.